OK, zamykam Ta witryna korzysta z plików cookie. Możesz wyłączyć ten mechanizm w ustawieniach przeglądarki. Więcej informacji na ten temat znajdziesz w naszej Polityce cookie »
FAQ

FAQ - CZĘSTO ZADAWANE PYTANIA I ODPOWIEDZI



I. Czy reklamówki, które są dystrybuowane przez JS podlegają opłacie recyklingowej?
Wszystkie wątpliwości wyjaśniamy w poniższym linku:

http://js.com.pl/reklamowki-nowe-prawo/



II. Jak przebiega rejestracja i logowanie w hurtowni online?

  • krok 1 - kliknij w zakładkę „Rejestracja” (w prawym górnym rogu na stronie głównej)
  • krok 2 - wypełnij formularz rejestracyjny
  • krok 3 - kliknij „Zarejestruj”
  • krok 4 - następnie rejestracja wpada do nas do systemu i odbywa się weryfikacja danych (wyłącznie w godzinach od 8.00 do 16.00, od PN. do Pt.)
  • krok 5 - na e-mail wysyłamy link aktywacyjny
  • krok 6 - aktywacja konta do hurtowni ehurt -  kliknij na ten link
  • krok 7 - wyskakuje ramka, w której należy podać hasło oraz powtórzyć hasło
  • krok 8 - następuje automatyczne przekierowanie na stronę ehurt
 
 przy kolejnym logowaniu

  • krok 1 - kliknij w zakładkę „Logowanie” (w prawym górnym rogu na stronie głównej)
  • krok 2 - wpisz e-mail podany podczas rejestracji i nadane hasło 


III. Jak wyświetlić ceny produktów w przypadku gdy są niewidoczne?


Jeśli zajdzie potrzeba odblokowania niewidocznych cen w hurtowni onlinie, prosimy postępować zgodnie z instrukcją.    
  • krok 1 -    po zalogowaniu rozwiń „Twoje Konto” oraz wybierz „Ustawienia”
  • krok 2 -    przejdź do „Pokazuj ceny katalogowe produktów
  • krok 3 -    wybierz "TAK"
  • krok 4 -    zapisz                                    


IV. Jak ukryć podgląd stanów zerowych produktów lub wyświetlić produkty z KONTRAKTACJI?

Jeśli chcą Państwo usprawnić zamawianie towaru i ukryć stany zerowe w hurtowni online, prosimy postępować zgodnie z instrukcją.
  • krok 1 -    po zalogowaniu rozwiń „Twoje Konto” oraz wybierz „Ustawienia”
  • krok 2 -    przejdź do „Pokaż tylko dostępne produkty:”
  • krok 3 -    wybierz "TAK"
  • krok 4 -    zapisz
Podgląd produktów w KONTRAKTACJI:
  • krok 1 -    po zalogowaniu rozwiń „Twoje Konto” oraz wybierz „Ustawienia”
  • krok 2 -    przejdź do „Pokaż tylko dostępne produkty:”
  • krok 3 -    wybierz "NIE"
  • krok 4 -    zapisz